معاون فنی و درآمد سازمان تأمیناجتماعی کم کردن فشار کاری واحدهای اجرایی این سازمان را مورد تأکید قرار داد و گفت برای تحقق این هدف ارائه خدمات غیرحضوری و برونسپاری با جدیت پیگیری میشود
معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی کم کردن فشار کاری واحدهای اجرایی این سازمان را مورد تأکید قرار داد و گفت: برای تحقق این هدف ارائه خدمات غیرحضوری و برونسپاری با جدیت پیگیری میشود.
اساسنامه سازمان تامین اجتماعی - نحوه محاسبه مستمری از کار افتادگی در قانون تامین اجتماعی - جزییات اصلاحات و تغییرات پیش نویس قانون تامین اجتماعی - بررسی قوانین و مقررات سازمان تامین اجتماعی در ارتباط با پیمانکاران - ابطال بخشنامه سازمان تامین اجتماعی در مورد کیفیت محاسبه مستمری بازنشستگی بیمه شدگان
محمدحسن زدا همزمان با هفته تأمیناجتماعی در جمع کارکنان این سازمان، گفت: باید با استفاده حداکثری از فنآوری به دنبال کم کردن مراجعه به شعب باشیم و این کار رضایتمندی بیشتر بیمهشدگان را به دنبال دارد.
وی با اشاره به دریافت اینترنتی لیست حقبیمه تأمیناجتماعی، گفت: در آینده نزدیک ابلاغهای سازمان نیز به صورت الکترونیک انجام میشود و باتوجه به پایلوت پرونده الکترونیک بیمهشدگان در شعب 6 و 27 تهران از ماههای آینده امکان اجرای این برنامه نیز فراهم میشود.
وی ارائه خدمات غیرحضوری به بیمهشدگان اختیاری و مشاغل آزاد را از دیگر برنامههای سازمان تأمیناجتماعی برشمرد.
درخواست ابطال مصوبه 25 درصدی حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی رد شد - جزئیاتی از پرداخت مستمری بازنشستگی تامین اجتماعی
زدا برونسپاری خدمات تأمیناجتماعی را از دیگر برنامههای این سازمان عنوان کرد و گفت: در این رابطه تعداد کارگزاریهای تأمیناجتماعی به 270 مرکز میرسد که با این کار شاهد کاهش محسوس مراجعات به شعب خواهیم بود.
معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی از نهایی شدن طرح ماتریس همپوشانی خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این طرح وضعیت بیمهای تکتک ایرانیان مشخص میشود و شاهد بهبود فرآیند خدمترسانی بیمهای به مردم خواهیم بود.
منبع : باشگاه خبرنگاران
دیدگاه خودتان را ارسال کنید